lunes, 28 de noviembre de 2011

Blizsze spotkanie z przyjaciolmi

Spotkalismy sie o  umowionej porze. Przygotowalam skromna kolacje i pare filmow.  Mial to byc zwykly piarkowy wieczor spedzony z przyjaciolmi przed telewizorem, skonczylo sie jednak troche inaczej. Zaczelo sie niewinnie, Grzesiek narzekal na prace, w ktorej go nie doceniaja, a Monika i ja sluchalysmi uwaznie, popijajac rum z cola. W pewnym momencie wyszlam do lazienki, a gdy wrocilam zastalam ta dwojke  na podlodze calujacych sie. Nie wiedzialam co zrobic. Obrocilam sie na piecie w celu powrotu do lazienki, podloga zaskrzypiala - Przylacz sie  do nas - Powiedziala Monika. Z poczatku skrepowana, podeszlam. Monika zaczela rozpinac  moja bluzke i wetchnela na widok mojego koronkowego stanika. Zaczela calowac mnie w szyje. Podniecilam sie troche. W tym czasie Grzesiek zaczal zsuwac spodniczke Moniki i calujac jej posladki dotarl do odbytu i zaczal delikatnie muskac go jezykiem. Monika westchnela i zaczelysmy sie calowac, namietnie. Grzesiek wsowal jezyk w odbyt Moniki i masturbowal ja jednoczesnie. Zdjelam spodnie i zsunelam majtki. Zlapalam Monike za glowe i delikatnie posunelam ja w kierunku mojej  wilgotnej cipki. Monika zaczela ja lizac i wsuwac jezyk w moja szparke. Nastepnie piescila moja lechtaczke. Bylam w siodmym niebie. Grzesiek poszedl po lubrykant i zaczal posuwac Monika przez odbyt. Obserwowalam ruch jego bioder i penisa rytmicznie wchodzacego i wychodzacego zza posladkow Moniki. Grzesiek  nachylil sie i zaczal masowac jej piersi. Chcialam tego samego. Wstalam i kleknelam obok Grzeska. Zaczelismy sie calowac. Przestal posuwac Monike, polozylam sie i wsunal swojego twardego kutasa w moja cipke. Monika podeszla, usmiechnela sie i zaczela calowac moje piersi, lizac je i podgryzac lekko moje sutki. Potem zmienilismy pozycje na pieska, Grzesiek mnie posuwac i masowal moje piersi a Monika polozyla sie pode mna  i zaczela piescic moja  cipke. Po krotkiej chwili unioslam sie w orgazmie. Nastepnie Monika  popchnela Grzeska na podloge i zrobili to na jezdzca. Jej piersi falowaly, nie moglam oderwac od nich wzroku. Po paru minutach Monika wyddala z siebie okrzyk, a Grzesiek doszedl. Siedzielismy przez chwile zdyszani na podlodze, po czym spojrzelismy sie na siebie i nie wiem dlaczego wpadlismy w szal smiechu. Potem udalismy sie pod prysznic i zakonczylismy wieczor ogladaniem filmow, jakby nigdy nic sie nie stalo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario